REKLAMACE
REKLAMACE

Jak postupovat:

 

  • Reklamace

    Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nevztahuje se na závady, které byly způsobeny nedodržením určených pracích a ošetřovacích symbolů, neodborným nebo nešetrným zacházením, mechanickým poškozením nebo opotřebením. Oprávněné reklamace vyřešíme výměnou nebo vrácením zaplacené kupní ceny. V případě oprávněné reklamace Vám vyměněné zboží zašleme zpět na vlastní náklady.  Formulář k vytištění naleznete zde

 

  • Výměny zboží

 v případě výměny zboží za jinou velikost, vám zboží ušijeme v co nejkratší možné době             Formulář k vytištění naleznete zde

 

  •  Odstoupení od smlouvy  

v případě odstoupení od smlouvy do 14 dnů od nákupu, uveďte důvod a číslo vašeho účtu.  Formulář k vytištění naleznete zde

 

  • Jak a kam odeslat zboží

zboží pošlete na adresu SHARA Milešovice 238 Otnice 68354  možnost zaslání do Zásilkovny : https://www.zasilkovna.cz/pobocky/milesovice    v balíku musí být vyplněný formulář a faktura, která přišla emailem. Bez tohoto dokladu nebude moci, být reklamace vyřízene včas. Neposílejte balík na dobírku za cenu poštovného, v tomto případě nebude zásilka převzata

Děkuji za pochopení