Jak postupovat:
-
Reklamace
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nevztahuje se na závady, které byly způsobeny nedodržením určených pracích a ošetřovacích symbolů, neodborným nebo nešetrným zacházením, mechanickým poškozením nebo opotřebením. Oprávněné reklamace vyřešíme výměnou nebo vrácením zaplacené kupní ceny. V případě oprávněné reklamace Vám vyměněné zboží zašleme zpět na vlastní náklady. Formulář k vytištění naleznete zde
- Výměny zboží
v případě výměny zboží za jinou velikost, vám zboží ušijeme v co nejkratší možné době Formulář k vytištění naleznete zde
- Odstoupení od smlouvy
v případě odstoupení od smlouvy do 14 dnů od nákupu, uveďte důvod a číslo vašeho účtu. Formulář k vytištění naleznete zde
- Jak a kam odeslat zboží
zboží pošlete na adresu SHARA Milešovice 238 Otnice 68354 možnost zaslání do Zásilkovny : https://www.zasilkovna.cz/pobocky/milesovice v balíku musí být vyplněný formulář a faktura, která přišla emailem. Bez tohoto dokladu nebude moci, být reklamace vyřízene včas. Neposílejte balík na dobírku za cenu poštovného, v tomto případě nebude zásilka převzata
Děkuji za pochopení